Drugi put u Umagu predstavljen trofej Davis Cupa

Drugi put u Umagu predstavljen trofej Davis Cupa

Jedan od najpoznatijih trofeja u svijetu sporta, namijenjen osvajaču Davis Cupa, u petak je “gostovao” u Social Areni na Plava Laguna Croatia Openu. Ovo je drugi put da je masivni trofej, težak više od stotinu kilograma, izložen na turniru, jer je i 2006., u godini nakon što je Hrvatska u Bratislavi prvi put osvojila titulu, također bio u Stella Marisu.
“Izuzetno mi je drago da smo u Umagu, u gradu tenisa, da smo povezali ATP turnir i Davis Cup. Čestitam organizatorima Croatia Opena na vrijednoj obljetnici, a za HTS je ovaj turnir izuzetno bitan, jer mladi igrači ovdje osvajaju svoje prve ATP bodove i praktički polako iskoračuju u svoj profesionalni život. Što se tiče trofeja, vrlo smo ponosni i sretni. Hrvatska je mala zemlja, ali s velikim sportskim srcem. Dva puta smo osvojili trofej, 2005. i 2018., a iako mnogi veliki igrači i velike zemlje žele to isto, nije to lako ostvariti. Tek kad neko vrijeme prođe shvati se koliko je to veliki uspjeh. Naša želja je zato bila da trofej prođe kroz cijelu Hrvatsku i da se stalno podsjećamo da smo svjetski prvaci”, rekla je Nikolina Babić, predsjednica Hrvatskog teniskog saveza.
Gradonačelnik Umaga Vili Bassanese je istaknuo:
“Sama veličina pehara impresionira i pokazuje koliko je ustvari bilo teško osvojiti ga. Turizam i sport imaju prirodni sinergijski učinak te kroz sport Republika Hrvatska postaje turistički vidljiva zemlja. Zahvaljujući vizionarstvu Slavka Rasbergera, a kasnije i upornosti onih koji su znali turnir održati, Umag i Hrvatska su prepoznati u svijetu po svojem ATP turniru. Ono što ATP Umag razlikuje od drugih turnira je duša samog turnira koja crpi snagu iz strasti i ljubavi svih onih koji sudjeluju u organizaciji istoga.”
Hrvatska turistička zajednica također spade među one koji su prepoznali koliko je sport važan u prepoznatljivosti Hrvatske, a to su osjetili i HTS i Davis Cup reprezentacija.
“HTZ je i prošle i ove godine u svom odjelu za strateške marketinške projekte u javnom pozivu ‘Sportska Hrvatska’ prepoznao upravo HTS i Davis Cup reprezentaciju kao jedne od najvažnijih faktora. Naši sportaši promoviraju Hrvatsku kao sportsku i turističku destinaciju. Naš slogan ‘Croatia full of life” upravo to istče. HTZ već godinama prati ovaj turnir i čestitam gospodinu Slavku Rasbergeru što je ovdje napravio, ali i gospođi Arlen Brozić, na nevjerojatnom entuzijazmu I ljubavi koju iskazuje prema cijelom teniskom  svijetu. HTZ će opet pratiti Davis Cup reprezentaciju i nadam se da će trofej još jednu godinu biti u Hrvatskoj”, rekao je Dubravko Šimenc, voditelj odjela za strateške marketinške projekte pri HTZ-u.
Nakon izlaganja u petak u Umagu trofej se vraća u Muzej za umjetnost i obrt u Zagrebu.  

Organizacije