“Vjerovali smo da će igrati najbolji”

Nastavno na pojedine medijske napise proteklog vikenda želja nam je cjelokupnoj javnosti ovim putem pojasniti proces prijave domaćinstva za Davis Cup. Naime, rok za prijavu domaćinstva prvog kola Svjetske skupine Međunarodnom teniskom savezu (ITF) bio je početkom prosinca 2016. g. Kako smo uz Osijek bili u pregovorima o domaćinstvu i s drugim hrvatskim gradovima, tražili smo odgodu te na dan 16. prosinca 2016. g. poslali prijavu domaćinstva grada Osijeka, u vrijeme kada apsolutno nismo mogli znati koji će naši igrači biti u mogućnosti nastupiti u Osijeku.
Uoči susreta teniske reprezentacije pozivnice od strane izbornika upućuju se svim igračima i među raspoloživima izbornik slaže tim. Naši tenisači su posljednjih godina dali ogroman doprinos hrvatskoj teniskoj reprezentaciji i ako ovaj put ne mogu nastupiti ne smijemo im to zamjeriti. Naravno, uvijek nam je želja i cilj da nastupimo u najjačem sastavu, no nažalost znamo da to nije uvijek moguće i stoga razumijemo njihove odluke i poštujemo razloge.
Marin Čilić je na konferenciji za novinare krajem prosinca izjavio da će o nastupu odlučiti na temelju rezultata na Australian Openu, i to je dodatna potvrda da u vrijeme kada je HTS dogovorio domaćinstvo s Osijekom nije mogao znati, kao ni sam Marin, hoće li naš najbolji igrač nastupiti.
Osim Ivana Dodiga do tri dana prije roka za nominacije nitko od naših igrača nije otkazao nastup, no činjenica je da smo nakon dugog niza godina vratili hrvatsku Davis Cup reprezentaciju u sami vrh svjetskog tenisa, što je izniman rezultat naših reprezentativaca. Tenis je individualni sport vrlo visokog intenziteta natjecanja, broj profesionalnih igrača nam nije velik, no svi naši igrači zaslužuju razumijevanje i podršku hrvatskih medija i javnosti, i oni koji igraju i oni koji to trenutno nisu u mogućosti.
Također, grad Osijek i Osječko-baranjska županija su partneri HTS-a, pružili su nam veliku podršku u organizaciji Davis Cupa, sigurno ćemo surađivati i ubuduće, te činimo sve kako bismo zadržali što kvalitetniji poslovni i ljudski odnos.